Dumbledore'un Ordusu

Sadece Harry Potter!
 
AnasayfaKapıGaleriKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Alakasız Yazılar

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
ekim
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 86
Yaş : 21
Nerden : Rawenclaw(Ama bu Harry'yi ve diğer Gryfindor'luları desteklemediğim anlamına gelmez :-) )
Lakap : Eko ve Deniz(yani diğer adım :-)
Kayıt tarihi : 26/11/08

MesajKonu: Alakasız Yazılar   Paz Ocak 04, 2009 6:03 pm

1.kişi
Slm
2.kişi
slm
1.kişi
Nbr
2.kişi
ıyıdır senden nbr
1.kişi
Ne yapiyonuz
2.kişi
hıc
2.kişi
yazı yazıyodum
2.kişi
nerelerdesın kac gundur
1.kişi
Ne yazisi
1.kişi
Burdayim
2.kişi
hıç ıste turkceden
1.kişi
Tatil bitti yarin okul var
2.kişi
ewet
1.kişi
Dersler nasil
2.kişi
ıyı
2.kişi
haaaaaaaa gecen gun deneme olduk sınıfta 3. ulda 6. ılçede 29. ılde 169. oldum
1.kişi
Kim var evde
1.kişi
Aferim
2.kişi
annem babam sımdı gıttı
1.kişi
Nereye
2.kişi
bılmıyom
1.kişi
Soylemedilermi bisey
2.kişi
kıme
2.kişi
neyı
1.kişi
Sana
2.kişi
ama neyı soyleyeceklerdı
1.kişi
Gittikleri yeri
2.kişi
nere gıttıklerını ne ya acık acık soyle
1.kişi
Salakmisin
1.kişi
Nesin
1.kişi
Iki saattir
2.kişi
dur dur bı dk sen yanlıs anladın
2.kişi
annem burada babam gıttı
1.kişi
Nereye gittikleri hakkinda bisey soylemedilermi diyorum sen soru soruyorsun daha bana
1.kişi
Iyi tamam
2.kişi
ya yanlış yazmısım annem yanına vır koyulacaktı
1.kişi
Annem babam simdi gitti diye yazdin
1.kişi
Annem burda babam gitti dersin
2.kişi
buradayı unutmusum sımdı fark ettık gulme krızllerı gecırıyoz
1.kişi
Iyi
2.kişi
olmek uzereyız
1.kişi
Off
2.kişi
suanda aglayom
1.kişi
Bu gun salak liginiz uzerinizde galiba

2.kişi
suanda aglayom
1.kişi
Bu gun salak liginiz uzerinizde galiba
2.kişi
ya bugun c yoruldukta ondan
1.kişi
Ne yaptiniz
2.kişi
ben Akvaryumu temızledım onun hırcavatlarını taktımfln
2.kişi
annem de temızlık ettı
1.kişi
Hircavatlar ne
2.kişi
ya mavı bı hırıldayan bısı vardıya onu taktım Hava verıyodu bı de sıyah seyı ayarladım bozulduydu
1.kişi
Iyi ben cikiyorum
1.kişi
Kib
1.kişi
sonra görüşürüz!
2.kişi
tmm
1.kişi
Merhaba, Naber?
2.kişi
ne
1.kişi
By
2.kişi
ıyı ıyı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
...AbDuLCaBBaR...
1. Sınıf
1. Sınıf
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 72
Yaş : 108
Nerden : slytherin
Lakap : kıro potter
Kayıt tarihi : 29/12/08

MesajKonu: Geri: Alakasız Yazılar   Paz Ocak 04, 2009 6:58 pm

saçma
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
_-ReVeN-_
Admin
Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 84
Yaş : 21
Nerden : Gryffindor
Lakap : Betüş
Kan Saflığı ? : Melez
Evcil Hayvanın? : Kuş
Kayıt tarihi : 23/11/08

MesajKonu: Geri: Alakasız Yazılar   Ptsi Ocak 05, 2009 5:24 pm

illk defa sana katılıyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://hp-potter.forummum.com
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Alakasız Yazılar   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Alakasız Yazılar
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» GAZETEYE YAZI YAZMA
» Gafletten uyan
» Bir Sürü Font (yazı biçimi)

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dumbledore'un Ordusu :: Mugglelerin Yaşamı :: Gırgır-
Buraya geçin: